ES
Register
Login
Toggle navigation
About
Editorial Policy
Committees
Current
Archives
Announcements
Metrics
Submissions
Indexers
Home
/
Archives
/
Vol. 19 No. 33 (2019): enero - junio
Publicada enero de 2019
Vol. 19 No. 33 (2019): enero - junio
Published:
2023-10-18
Full Issue
PDF (Español (España))
Editorial
Scientific and Technologic Research Articles
Essays
From the Shores
Editorial No. 33
Eduardo Javid Corpas Iguarán
6-7
PDF (Español (España))
Scholar Mesocurricular Processes as Factors Associated with the Educational Failure/Success
Francisco Arturo Vallejo García
12-26
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
The Argumentation
A Strategy To Learn The Concept Of Chemical Bond
Jesús Xavier Bernate Tovar, Francisco Javier Ruiz Ortega
27-37
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
SCHOOL COEXISTENCE: AROUND THE EDGES OF WHAT IS ALLOWED, RESTRINGED OR RESISTED
Ana María Castillo Bermeo
38-49
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
THE PEDAGOGICAL PRACTICES IN THE FIELD OF EDUCATION: ITS CONFLUENCE IN THE UCM POSTGRADUATE PROGRAMS RESEARCH
Yasaldez Eder Loaiza Zuluaga
50-64
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
PEDAGOGICAL PRACTICES AND THEIR INFLUENCE IN SCHOOL COEXISTENCE
Diana Cristina Arredondo Reyes
65-77
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
THE IMPORTANCE OF CIVIC EDUCATION IN THE UNIVERSITY CURRICULUM
Leidy Yohanna Holguín Villa, Jennifer Alejandra Penilla González, Luz Mery Chaverra Rodríguez, Elvia Patricia Arango Zuleta
79-90
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
PEDAGOGICAL PRACTICES: A LOOK TO THE NURSING PROFESSIONAL EDUCATION
Lucero González Duque, Paula Andrea Duque
91-102
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
A COMMENTARY ON THE BOOK “RESEARCH FROM THE COMPLEX THINKING”
Diego Ángelo Restrepo Zapata
103-112
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Desde las Orillas No. 33
Óscar Fernando Martínez Herrera
8-9
PDF (Español (España))
Submissions
Tutorials